De ce să folosiți licitarea vCPM

Opțiunea scurtă

  • Câștiguri internet mobil
  • Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei Windows® Selectaţi hârtie în format A4 când folosiţi funcţia de imprimare faţă verso automată.
  •  В два часа ночи по воскресеньям.
  • Numere naționale scurte interne și coduri scurte SMS/MMS | Orange
  • Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei (Windows®) | Brother

Programul Google Partners Despre licitarea pentru afișări Mulți advertiseri speră că utilizatorii vor da clic pe anunțul lor, însă acesta nu este întotdeauna scopul principal. Poate că vă doriți doar ca anunțul să fie văzut de un număr mare de persoane.

  • Câștigând bani pe internet venind cu nume
  •  - А если ему нужна помощь.
  • Его комментарий отличался бесстрастностью опытного полевого агента: - Эта съемка сделана из мини-автобуса, припаркованного в пятидесяти метрах от места убийства.

În acest caz, licitarea în funcție de costul-pe-mia de afișări vizibile vCPM este o opțiune potrivită. Dacă folosiți licitarea vCPM, veți licita pentru anunț în funcție de frecvența cu care acesta apare într-o poziție vizibilă în Rețeaua de display Google.

Setați suma maximă pe care sunteți dispus ă să o plătiți pentru anunțurile vizibile, indiferent dacă opțiunea scurtă dau clic sau nu pe acestea. De ce să folosiți licitarea vCPM Anumiți utilizatori preferă licitarea vCPM deoarece doresc opțiunea de a seta o sumă opțiunea scurtă pe care o vor plăti pentru fiecare vizionare a anunțului sau pentru fiecare afișare vizibilă, nu pentru fiecare clic. Licitarea vCPM nu este disponibilă pentru campaniile în Rețeaua de căutare.

Întrebări frecvente şi depanare

Sfat Dacă obiectivul dvs. O scurtă comparație între licitarea vCPM și licitarea CPC Puteți consulta detalii suplimentare mai jos, dar noțiunile de bază sunt cele ce urmează.

opțiunea scurtă mărturii care predau tranzacționarea bine după volum

Licitarea unei sume CPM a anunțurilor care se pot consulta Licitarea CPC afișarea anunțurilor vă interesează mai mult decât clicurile vă interesează mai mult opțiunea scurtă Licitați: suma maximă pe care sunteți dispus ă să o cheltuiți pentru 1. Nu veți plăti pentru afișările care nu au fost vizibile.

Numere scurte

Aflați cum să licitați pentru afișările vizibile folosind suma CPM pentru anunțurile vizibile. Pentru ca procesul să fie corect, atunci când anunțurile CPC și vCPM concurează pentru aceeași destinație de plasare din Rețeaua de display, cele două tipuri sunt comparate ca egale în funcție de suma reală pe care o pot cheltui pentru afișare. În cazul unui anunț vCPM, suma licitată CPM maximă a anunțurilor care se pot consulta reprezintă valoarea pe care un advertiser opțiunea scurtă dispus să o cheltuiască pentru fiecare 1.

În cazul unui anunț CPC, Google estimează numărul de clicuri pe care le poate primi un anunț la fiecare 1.

opțiunea scurtă găsiți cele mai populare venituri pe Internet

Cu cât este mai ridicată suma CPM maximă pentru anunțurile vizibile, cu atât mai mari sunt șansele ca anunțul să se afișeze. Ca întotdeauna, sistemul Google Ads va percepe doar suma necesară pentru a plasa anunțul dvs.

Aflați mai multe despre Vizionarea activă. Sfat Anunțurile text care folosesc sume licitate vCPM pot avea un avantaj special: opțiunea scurtă obțin o destinație de plasare, li se oferă întregul spațiu publicitar, deci nu trebuie să-l împartă cu alte anunțuri text.

opțiunea scurtă câștigați bani pe minut

Astfel, pot ieși mai ușor în evidență. Suma licitată CPM maximă pentru anunțurile vizibile poate atrage niveluri diferite de afișări, la prețuri diferite față de sumele licitate CPM maxime anterioare.

Despre licitarea pentru afișări

Întrucât nu plătiți pentru afișările care nu au fost vizibile, vă recomandăm să creșteți suma licitată CPM maximă pentru anunțurile vizibile, astfel încât să obțineți același nivel de cheltuieli și de trafic. Să presupunem că vindeți flori și că ați creat un grup de anunțuri care conține cuvinte cheie cum ar fi trandafiri, margarete sau lalele.

opțiunea scurtă oameni care au câștigat bani foarte repede

Sume licitate la nivel de grup de anunțuri: setați suma CPM maximă a anunțurilor care se pot consulta la nivel de grup de anunțuri, astfel încât să aveți aceeași sumă licitată pentru toate cuvintele cheie și destinațiile de plasare din grupul respectiv.

Să presupunem că alegeți o sumă CPM a anunțurilor care se pot consulta, la nivel de grup de anunțuri, în valoare de 3,60 RON. Dacă anunțul apare pe un site asociat trandafirilor sau lalelelor ori pe un blog dedicat florilor, suma CPM maximă a anunțurilor care se pot consulta va fi întotdeauna de 3,60 RON.

Acesta este modul cel mai simplu de a gestiona opțiunea scurtă licitate CPM ale anunțurilor care se pot consulta. Sume licitate la nivel de destinații de plasare: puteți seta câte o sumă licitată CPM a anunțurilor care se pot consulta pentru fiecare destinație de plasare care vi se pare potrivită.

opțiunea scurtă o nouă strategie profitabilă pentru opțiunile binare

Dacă știți că un anumit site vă aduce rezultate foarte bune, puteți licita mai mult pentru destinațiile de plasare de pe acesta.